LG zazářilo na veletrhu CES, představilo řadu technologických novinek
To, že je společnost LG Electronics (LG) technologickým lídrem a inovátorem, předvedla firma na veletrhu spotřební elektroniky Consumer Electronics Show (CES) 2013 v americkém Las Vegas, který patří k nejvýznamnějším událostem roku pro odborníky i laickou veřejnost. V letošním roce se tak mohou i čeští a slovenští spotřebitelé těšit na LG Ultra HD televizor, LG OLED televizor, robotický vysavač LG Hom-Bot a daší technologické novinky, které ulehčí provoz v domácnosti.
„Velké množství technologických novinek a vychytávek dorazí do Česka už letos. Zákazníci se tak mohou těšit na televizi s Ultra HD rozlišením, která bude s největší pravděpodobností představena pro tuzemský trh s příchodem nových modelů pro letošní rok na přelomu dubna a května; LG OLED televizor si budou moct zákazníci koupit v průběhu druhého pololetí 2013,“ říká Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics CZ.
Medializace kandidátů na prezidenta
Pátý sledovaný týden (5.–11.12.2012) potvrdil předchozí vývoj. Co do objemu spontánní medializace vede Miloš Zeman (652) s mírným náskokem před Jiřím Dienstbierem (565). Jejich publicita nemá výraznější výkyvy: Zeman dosahuje již čtvrtý týden po sobě více než 600 referencí a také Dienstbier se již tři týdny může v každém z nich vykázat více než 500 zmínkami. Až za oběma proponenty levé poloviny politického spektra následuje s nikoli dramatickým, ale přece jen významným odstupem Jan Fischer se 402 referencemi.
Ve středu žebříčku figurují Karel Schwarzenberg (374), Vladimír Franz (315) a Zuzana Roithová, jejíž týdenní publicita se oproti minulému týdnu takřka zdvojnásobila (ze 174 na 305). Naopak Přemysl Sobotka, který byl v součtu 3. a 4. týdne vklíněn mezi Fischera a Schwarzenberga, se musel aktuálně spokojit pouze s 266 zmínkami a tudíž s předposledním místem žebříčku. Táňa Fischerová se vrátila na poslední místo, nicméně její týdenní publicita stoupla (ze 178 na 253 zmínek).
Zobrazeno: 2854